marți, 21 septembrie 2010

IN MEMORIA TA..

Am placerea de a publica acesta scrisoare ,din partea unui bun prieten(Amintirile, expuse public, au rolul de a sta mărturie, şi de a avea impact asupra aproapelui, dacă e spre câştigul lui sufletesc să le parcurgă.)




  Se spune ca este nevoie de un singur minut pt a remarca o persoana deosebita; 1 ora pt a o pretui; 1 zi pt a o indragi si a o iubi; dar iti trebuie o viata intreaga pentru a o uita. 

  Fericirea asteapta: pe cei ce plang... pe cei ce sufera... pe cei ce cauta... pe cei ce incearca... Pt ca numai aceste persoane pot aprecia acele intamplari care au lasat un semn in viata lor. 

  Mi-a fost prea frica sa spun ce simt, mi-a fost prea greu sa-ti arat ca te iubesc...acum e prea tarziu...nu mai am cum, nu mai am cui...daca ai putea sa ma ierti......insa acum ne desparte Cerul
 Iarta-ma "viata", daca m-am certat mereu cu tine si mi-am dorit sa fac doar ce am vrut eu. Iarta-ma
"inima", daca nu am tinut cont de sentimentele tale si am facut ce mi-a dictat ratiunea, dar... stiu ca pot mai mult si vreau sa realizez ceva in viata asta. Vreau sa imprastii fericire si pace in jurul meu. 
  Am gresit de atatea ori fata de tine, te-am jignit, te-am criticat, te-am cicalit, m-am plans mereu de cate ceva, fara sa-mi dau seama de cata suferinta iti provoc, de cat ne deterioreaza certurile relatia..
  Ai plecat de pe aceasta lume cu sufletul bucati ....eu faceam parte din el si nu am stiut sa apreciez iubirea ta ....poate ca in acele momente consideram ca ma sufoci, ca nu imi poti oferii nimic ca mai mult ma constrangi si langa tine stau pe loc ....te-am ranit atat ....tu nu vroiai decat sa faci parte din lumea mea, sa ma iubesti ....
 Iarta-ma acolo unde esti....as vrea cu toata fiinta mea sa te mai strang odata in brate sa -ti simt parfumul si vocea cum ma alinta ..in ciuda a tot ce ti-am spus ,in ciuda faptului ca ma luptam cu mine sa te uit ,sa te scot din viata mea.. amprenta iubirii tale ma urmarea peste tot .....mi-am dorit atat de mult sa te scot din lumea mea...am fost un inconstient,un prost ...Dumnezeu mi-a dat ce mi-am dorit ....doar ca , cu asta , mi-a luat totul!
  Ii multumesc ,totusi, ca imi apari in vise .....cu zile in urma te-am zarit in locul nostru ...ma pregateam sa ti ofer flori...erai atat de frumoasa....acum locul nostru s-a transformat in cel mai urat si negru vis,iar florile ti le daruiesc ....in memoria ta 
Prieteni dragi, necunoscuti....daca o persoana va iubeste si vrea sa faca parte din viata voastra.....nu ii privati de acest privilegiu!Oricat de incatusati va face sa va simtiti, oricat de greu va este ,oricat de sufocant v-ar parea.....iubirea nu-i usoara,nimeni nu a zis asta !
  Lasati-va iubit in toate modurile !Iubim diferit...iubim rece sau foarte cald , iubim din ura sau din dragoste , iubim cu interes sau fara , iubim cu patima ,iubim cu gelozie, iubim cu neincredere ,iubim cu greseli,insa IUBIM!
  Nu dati la o parte acea persoana ce va iubeste ...oricat ati crede ca nu o mai vreti in viata voastra ....exista un moment in care daca o pierdeti (pentru ca asa ati vrut) ,pierdeti fara sa stiti o parte din voi !
   Iti multumesc ca mi-ai fost alaturi indiferent de ce am facut , chiar sia tunci cand nu vroiam sa imi fii ...
   Stiu ca Dumnezeu imi va mai da o sansa dincolo de Cer...ca imi pastreaza un loc langa tine ...un loc in care nu am sa mai gresesc si e voi putea iubii ...Liber
...eu va spun...lasati-va iubit oricat de greu v-ar parea..lasati-va iubit in cele mai complicate sau simple moduri..daca va iubeste inseamna ca pentru sufletul acelei persoane sunteti mai mult decat special ...si cati nu am vrea sa  fim???































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu