miercuri, 22 septembrie 2010

iubirea nu e ce imi vindeti voi!

Poti sa ii spui "Te iubesc" inainte de masa si "Strang eu masa, puisor" dupa, nu e iubire. Poti sa o suni de 10 ori pe zi sa o intrebi ce face, nu e iubire. Daca ii trimiti un buchet de trandafiri urias, tot nu e iubire. Daca ii faci cadou un cristal Swarowski fara motiv ("just because it's Sunday") nu e iubire. Daca o vezi intrand la duş si te innebuneste cu silueta ei si sanii ei perfecti, nu e iubire. Daca abia astepti sa o vezi din nou ca sa faceti sex, nu e iubire. Daca faci sex cu ea intre 20 si 80 de minute o partida, nu e iubire. Daca o scoti in oras la teatru nu e iubire. Daca pleci de nebun la mare dupa ea, doar sa va vedeti acolo, nu e iubire. Daca o ajuti sa treaca peste cele mai grele momente din viata ei, nu e iubire.
Si atunci?
Atunci cand inchid ochii si ea ma inconjoara cu fiinta si aura ei, apoi deschid ochii si tot nu vad nimic in afara de ea, atunci stiu ca o iubesc. Daca imi spune cuvinte grele si eu vreau s-o strang in brate, atunci o iubesc. Daca vreau sa fiu langa ea pur si simplu, dar nu sunt si o las sa respire, o iubesc. Daca ma scol dimineata cu gandul la ea, ziua imi merge in functie de ce privire imi arunca sau daca imi zambeste sau de ce imi spune, si seara mereu sunt melancolic pt ca nu e langa mine, inseamna ca o iubesc. Daca eu nu sunt poet, dar ii scriu o poezie, s-ar putea sa o iubesc. Daca mi-as da cele doua picioare pentru fericirea ei, chiar daca nu e cu mine, atunci sigur o iubesc, dar asta va trece. Daca ii spun ca o iubesc si ea ma refuza cu raceala, dar eu tot mi-as da sufletul pentru ea, inseamna ca aveam dreptate. Daca vreau sa ii aflu temerile si greutatile in speranta ca le pot lua asupra mea ca ea sa nu trebuiasca sa le care, o iubesc. Daca ma voi descoperi vreodata in totalitate, o voi iubi si ne vom consuma iubirea in rai (pentru ca acolo vom fi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu